אודות סטודיו ישראל פיגא

בין אם אתם משפצים דירה או חדר – קבלו פתרונות עיצוב מלאים עבורכם.

תהליך העיצוב מתחיל בשלב הרעיון, ההיכרות עם הלקוח והתאמת צבעים וסגנון שתעדיפו. בשלב הבא נציג עבורכם תוכניות שיעזרו לכם לדמיין את התוצאה הסופית.

מוזמנים ליצור קשר,

ישראל פיגא עיצוב פנים.

סטודיו ישראל פיגא

סטודיו פיגא 

פנייה ללקוחות

מחקר ואנליטיקה

חברת אריה גולדין עיצוב פנים משתמשת במחקר וניתוח כדי לקבל תובנות לגבי הצרכים והרצונות של הלקוחות. זה מאפשר פיתוח אסטרטגיות שיווק יעילות יותר ובניית תדמית מותג חזקה יותר.

משרד לעיצוב פנים אריה גולדין מציע מגוון שירותים ללקוחותיו, לרבות תכנון חלל, פיתוח קונספט והדמיות סביבתיות. ניתן גם לעזור לבחור את הריהוט, התאורה והאביזרים הנכונים לבית או לעסק.

שירותים אלו חשובים מכיוון שהם יכולים לעזור ליצור סביבה שתהיה אטרקטיבית ונוחה עבור הלקוחות. כן הם יכולים לעזור ללקוחות בבחירת רהיטים שיחזיקו מעמד זמן רב יותר ויפחיתו את עלויות התחזוקה.

בית אריה גולדין. עיצוב פנים

השירותים שסטודיו עיצוב פנים מציע ללקוחותיו נעים החל מסיוע ללקוחות בבחירת החומרים, הריהוט ושאר הרכיבים ועד לעיצוב חלל העונה על כל צרכיהם.

לדברי ישראל פיגא הסטודיו נעזר לעתים קרובות בתוכנות מיוחדות כדי לנהל את הפרויקטים  מתחילתו ועד סופו. יישומים אלה מאפשרים לעקוב אחר זמן, לבצע הזמנות עם ספקים, ולנהל את התקציב – הכל בכלי אחד קל לשימוש.

יִעוּץ
פיגא סטודיו לעיצוב פנים מספקים ללקוחותיהם מגוון רחב של שירותי ייעוץ. אלה כוללים תכנון חלל, בחירת רהיטים ושיפוץ. רבים מציעים גם הדמיה תלת מימדית כדי לעזור ללקוחות להבין טוב יותר את תהליך העיצוב.

שירותי הייעוץ שסטודיו מציע ללקוחותיו נועדו לסייע להם ליצור חללים אסתטיים ופונקציונליים. עיצובים אלו מבוססים על חזון הלקוח, העדפותיו ותקציבו. הם נוצרים בדרך כלל על ידי אנשי מקצוע מנוסים ויכולים לכלול מגוון רחב של אלמנטים, כולל תאורה, ריהוט, ייעוץ צבע ועוד.

במהלך הייעוץ הראשוני, הלקוחות צריכים להכין תוכנית קומה ותמונות של החדר שלהם, כך שהמעצבים יוכלו להתחיל לעבוד על קונספט עיצובי מיד. זה יכול לחסוך למעצבים זמן ולעזור להם לייצר עיצובים יעילים יותר.

מרכיב מרכזי נוסף של הייעוץ הוא קביעת מטרת החלל, שכן זה יעזור למעצבים לתכנן את העיצוב שלהם בהתאם. זה יבטיח שהחלל משרת את הפונקציה המיועדת ומספק חוויה טובה למשתמש.

כדי להשיג עיצוב מוצלח, חיוני שהמעצב יוכל לתקשר בצורה יעילה עם הלקוח לגבי היקף הפרויקט, יעדיו וציפיותיו. הם צריכים גם להיות מסוגלים להסביר כיצד העיצוב יענה על הצרכים הספציפיים של הלקוח וכל גורם אחר שעלול להשפיע על המוצר הסופי.

הדרך הטובה ביותר להבטיח ייעוץ חלק ואפקטיבי, מסביר פיגא, היא להכין רשימה של כל מה שאתה רוצה שהמעצב ייקח בחשבון, כגון סגנון, פריסה, שימוש וציר זמן. רשימת בדיקה זו יכולה לעזור למעצב להגיע לתוצאה אופטימלית עבור הלקוח, ולכן חיוני שיוכל לתקשר ביעילות על מרכיבים אלו במהלך הייעוץ.

פיתוח קונספט
פיתוח קונספט הוא תהליך הכולל זיהוי, הגדרה וחידוד רעיונות ליצירת מוצר חדש. זה כולל גם בחינה יסודית של עיצוב כדי להבטיח שהוא עומד ביעדי הפרויקט, צרכי הלקוח ותנאי השוק.

בסטודיו ישראל פיגא משתמשים בפיתוח קונספט כדי לייצר פתרונות חדשניים וליצור מוצרים המתאימים היטב למטרות הפרויקט ולציפיות הלקוחות. 

תהליך פיתוח הקונספט כולל מגוון רחב של פעילויות, כולל סיעור מוחות, ניתוח צרכי לקוחות ובדיקות. חשוב להקדיש זמן לפיתוח קונספט מלא לפני המעבר לייצור. הליך זה מבטיח שהוא יענה על הדרישות של הפרויקט ויהיה לו סיכוי גדול להצליח.

יישום והתקנה

הסטודיו מספק ללקוחותיו מגוון רחב של שירותים, כולל תכנון חלל, בחירת חומר וגימור, מקורות ורכש. שירותים אלו חיוניים לעיצוב חלל פונקציונלי, בטוח ומושך את העין.

העבודה בסטודיו מאפשרת לשתף פעולה בפרויקטים עם אנשי מקצוע אחרים במטרה  לשפר את היכולות היצירתיות ולהפוך את תהליך יצירת העיצוב לקל ויעיל יותר.