איך להקים עמדת קפה מעוצבת ומסוגננת

עמדת קפה היא דרך מצוינת לאיחסון ולהצגת אביזרי הקפה שלך, מסביר ישראל פיגא מומחה לעיצוב פנים. עמדת קפה מעוצבת גם מאפשרת לקבל אזור ייעודי נוסף בבית בו ניתן ליהנות מכוס קפה בכל שעה של היום, לבד או עם בני המשפחה או כשמארחים חברים.

ישראל פיגא. קפה
עמדת קפה – ישראל פיגא

כאן ישראל פיגא והנה כמה דברים שכדאי לזכור בעת הקמת תחנת קפה משלך:

תחנת קפה מסוגננת שאינה בר

עיצוב מלוטש לתחנת הקפה שלך יכול לעשות את כל ההבדל. הסגנון הנכון יכול אפילו לעזור לך לעשות יותר עבודה בבקרים – אז חשוב לוודא שהעמדה שלך מסודרת ונראית טוב!

ריהוט צבעוני
עץ ספלים צבעוני, סט מדפים מהנה או מתלה ספלים יכולים לתת לתחנה שלך מראה חדש ורענן.

אם אתה רוצה לשמור על שאר החלל שלך פשוט ונייטרלי כך שנקודת המוקד של עמדת הקפה שלך היא הספלים האהובים עליך! כמה אגרטלים, צנצנות זכוכית ומגשים קטנים יכולים להכיל את כל הספלים שלך תוך כדי מתן לזרוח!

ספלים + אחסון
הדבר החיוני ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בניית תחנת קפה הוא המקום שבו תשמור את כל אביזרי הכנת הקפה שלך. עדיף שיהיה מקום ייעודי על השיש לכל הכוסות והספלים שלך, אבל אם אין לך מספיק מקום, שקול עגלת קפה או ארון עם כמה מדפים ומתלה ספלים.

כמו כן, מומלץ שיהיה מקום לכל סירופי הקפה, הסוכר ושאר התוספות. זה שומר על הכל מסודר ומקל על הגעה כאשר אתה צריך אותם!

רעיון מצוין נוסף לעגלת קפה הוא לקנות ארון או שידה ישנה ולחדש אותה. זהו פרויקט קל במיוחד, וזו דרך מצוינת לגרום לתחנת הקפה שלך להתבלט!

אחסון קיר
לפני שתתחיל לשים משהו בתחנת הקפה שלך, סמן את גובהו על הקיר. זה יעזור לך לדעת היכן להתקין ווים או מדפים אם אתה רוצה לבנות אותם.

הוסף מגש לאביזרי הקפה שלך
מגש הוא דרך חסכונית ויפה לארגן את כל הספלים, תרמילי הקפה ושאר ציוד הבישול שלך! זה עוזר למזג את הפריטים שלך לפלטת שלושה צבעים ויוצר מראה מגובש.

אתה יכול למצוא מגש נהדר בכל חנות שיפוץ בית, וזו דרך זולה לבלוט את אביזרי הקפה שלך!

עמדת קפה מצוידת היטב
כל מה שאתה צריך במקום אחד יקל הרבה יותר על הכנת הקפה שלך בבוקר. תוכל לתפוס את הספל המושלם במהירות, להחזיק את כל הכלים שלך בהישג יד ולהכין את המשקה האהוב עליך תוך זמן קצר!

אם אתה חובב תה, שקול לשלב קומקום תה חשמלי חמוד בתחנת הקפה שלך. זוהי תוספת חכמה לכל מטבח, והיא מהווה מבטא דקורטיבי מקסים!